MINDFULNESS ONLINE 9-tjedni tečaj

TEČAJ JE ZA VAS AKO:

Suočeni ste s nepredvidivim životnim okolnostima, neprestanim stresom ili vas preplavljuju svakodnevne obveze i neizvjesnost zbog čega zaboravljate stvari, pada vam koncentracija i odgađate obavljanje stvari

Ponekad se osjećate kao da ste u začaranom krugu uznemirujućih misli, emocija i automatskih reakcija

Često se osjećate fizički i psihički iscrpljeno

Želite pomoć u smirivanju uma i uznemirujućih misli i emocija, smanjenju automatskih stresnih reakcija te pronaći kvalitetniji način odnošenja prema sebi i drugima

Želite aktivno sudjelovati, postavljati pitanja, podjeliti svoje iskustvo, te biti vođeni u usvajanju dobivenih tehnika

KLJUČNI BENEFITI TEČAJA:

Povećanje smirenosti i fokusiranosti

Upravljanje mislima, emocijama i reakcijama

Smanjenje stresa

Kvalitetniji odnos prema sebi i drugima

Visoko interaktivan trening na strukturiran i zabavan način

ŠTO JE OBUHVAĆENO TEČAJEM?

9 radionica u trajanju od 2h koje se održavaju ONLINE jednom tjedno uživo preko ZOOM aplikacije

Radni materijali

Audio snimke vođenih Mindfulness vježbi (mp3 format)

Kontinuirana podrška tijekom programa

Potvrda o sudjelovanju


Cjeloviti ONLINE (ZOOM, AUDIO I PDF) tečaj Mindfulnessa u trajanju od 9 tjedana koji će Vas na tjednoj bazi, korak po korak, sustavno uvoditi u konkretne tehnike i filozofiju Mindfulness-a te upoznati sa svim detaljima koje trebate znati kako biste ih mogli učinkovito primjenjivati i imati praktične benefite od njih.

Na Mindfulness radionicama otkrit ćete urođenu sposobnost koja omogućuje da u svakom trenutku povećate osobnu moć u upravljanju svojim mislima, emocijama, reakcijama te vremenom, a kako biste živjeli kvalitetnijim i ispunjenijim životom.

Brojna znanstvena istraživanja ukazuju na to da vježbanje Mindfulness-a već nakon 8 tjedana utječe na dijelove mozga povezane s percepcijom, sviješću o doživljaju vlastitog tijela, regulacijom emocija, tolerancijom na bol, složenim razmišljanjem, introspekcijom i zapažanjem te doživljavanjem ugodnih emocija poput sreće, povezanosti i suosjećanja.

Radionice su isprepletene brojim malim pokaznim vježbama, kratkim animiranim videima, vođenim meditacijama a sve na metodičan način radi efikasnijeg usvajanja dobivenih znanja.

KRATAK SADRŽAJ TEČAJA

1. tjedan – uvod u mindfulness

2. tjedan – buđenja iz autopilota

3. tjedan – povezivanje s tijelom

4. tjedan – granice uma i tijela

5. tjedan – zvukovi

6. tjedan – rad s uznemirujućim emocijama

7. tjedan – razvijanje prijateljstva prema sebi i drugima

8. tjedan – odnos između aktivnosti i raspoloženja

9. tjedan – mindfulness u svakodnevnom životu

VRIJEME I MJESTO ODRŽAVANJA

Početak tečaja je 08.05.2021. u 10.00 h (subota) i održavat će se u isto vrijeme 9 tjedana za redom.

Prisustvujete uživo iz udobnosti vašeg prostora putem ZOOM online platforme – upute, link i podsjetnik dobit ćete prije svake online radionice.

CIJENA

Cijena 9-tjednog tečaja iznosi 1.800.00 kn.


*Povedi prijatelja/icu i u tom slučaju tečaj iznosi 1.500,00 kn po osobi.

*OPCIJA: mogućnost nadoplate PAKETA od 9 termina coachinga (za svaki tjedan paralelno s tečajem gdje ćemo raditi na vašim konkretnim ciljevima) u iznosu od 1.500.00 kn.

*Mogućnost plaćanja u ratama po dogovoru.

PRIJAVE I KONTAKT

Preporuka je rana prijava i uplata kojom osiguravate svoje mjesto u Tečaju i radionicama.


*Za prijave i za sve dodatne informacije, javite se putem kontakt obrazca.

*Za potvrdu prijave i pohađanje tečaja, potrebno je izvršiti uplatu kotizacije prije početka edukacije. Informacije o plaćanju poslat ću Vam na e-mail adresu navedenu u prijavi.

*Otkaze primam isključivo u pismenom obliku. Otkazom 48 sati prije početka tečaja moguć je povrat kotizacije u 100% iznosu. Daljnje otkazivanje je bez povrata kotizacije.

ŠTO JE MINDFULNESS?

Mindfulness ili svjesna pažnja je svjesnost koja se razvija dok obraćamo pažnju s namjerom i nježno u sadašnjem trenutku, bez analiziranja te prosuđivanja. Vježbajući svjesnu pažnju postajemo svjesniji što se zapravo događa u našem tijelu, mislima, emocijama i okolini, što za posljedicu ima povećavanje osobne moći  u upravljanju izazovnim situacijama.

Zbog svojih značajnih blagotvornih učinaka danas ima sve veću ulogu u području psihologije i medicine, te postaje jedan od znanstveno najistraživanijih novih pristupa njegovanju kvalitetnijeg življenja. U SAD-u i zapadnim zemljama čak se govori o „Mindfulness revoluciji“ te se program Mindfulness-a sustavno uvode u zdravstvene, obrazovne, poslovne i ostale institucije (kao npr. NHS – britanski nacionalni zdravstveni sustav, sveučilište Oxford, kompanija Google, Facebook, Twitter, Apple, Nike i mnogi drugi).

Mindfulness prakticiraju i mnoge javne osobe kao što su Oprah Winfrey, Madonna, Bill Gates, Novak Đoković  i mnogi drugi.

Mnogobrojna psihološka istraživanja pokazuju da su ljudi koji redovito prakticiraju mindfulness u prosjeku sretniji i zadovoljniji. Blagotvorni učinci prakticiranja mindfulness-a:

Smanjenje stresa, anksioznosti i depresije

Povećanje smirenosti, fokusiranosti, otpornosti i pamćenja

Smanjenje stresa

Kvalitetniji odnos prema sebi i drugima

Jača imunološki sustav

Poboljšava kvalitetu sna

Povećava razinu kreativnosti i inovativnosti

Harvard Business Review

“Mindfulness se više ne bi trebao smatrati samo poželjnom aktivnošću za poslovne ljude. Mindfulness je imperativ; način na koji možemo očuvati zdravlje mozga, poduprijeti mehanizam samoregulacije i sposobnost učinkovitog donošenja odluka te zaštiti se od toksičnog stresa.”

Harvard Medical School

“Mindfulness meditacija može olakšati tjeskobu i mentalni stres!”

“Mindfulness meditacija pomaže u borbi protiv nesanice i poboljšava san”

“Mindfulness poboljšava kvalitetu života”

The Guardian

“Mindfulness meditacija učinkovita kao i tablete za liječenje povratne depresije”

DOJMOVI POLAZNIKA

Divno je bilo slušati te i upijati tvoja znanja, koja si nesebično dijelila sa nama. Mindfulness radionicu bi preporučila svima, ama baš svima. Živjeti usklađeno sa svojim bićem i imati ravnotežu u životu nije jednostavno, međutim moguće je uz Mindfulness tehnike. Svakim danom, prakticirajući Mindfulness moj život postaje jednostavniji i zabavniji, odluke koje donosim su jasnije, mir koji nalazim u sebi sve prisutniji je, život koji kreiram sve radosniji.
Hvala ti na divnom iskustvu i razmjeni. 🙏
Na radionicama sam proveo izrazito inspirativno i kvalitetno vrijeme. Naučio sam što je to mindfulness, kako poboljšati fokus i koncentraciju te na koji način mogu disanjem opustiti tijelo od napetosti i negativnih emocija. Posebno želim pohvaliti Ivanu Pavlović koja nas je na vrlo zanimljiv i interaktivan način, kao i putem vježbi, upoznala sa temom radionice. Zahvaljujem se i ostalim prisutnim sudionicima od kojih sam dobio korisne savjete.

Vrlo koristan seminar koji se može praktično primjeniti. Profesionalni pristup voditeljice Ivane još je više pridonio radu na sebi i razvijanju kvalitetnih razmišljanja. Odlično iskustvo, must have!!!

Instruktorica Ivana je vrlo predana, posvećena i otvorena što se vidi u načinu iznošenja sadržaja, kao i ophođenju s različitom publikom. Iako su mi neke tehnike bile i otprije poznate, zanimljiv mi je koncept mindfulnessa i vjerujem da će me radionice potaknuti da ga i dalje istražujem i njime proširujem svoju percepciju svijeta i života. Uostalom, ima li što važnije od bivanja u sadašnjem trenutku?

😊

Najveća korist pohađanja radionica mi je da sada svakodnevno radim tehnike disanja i nastojim što više živjeti u sadašnjem trenutku.

Moj dojam:nježno,s lakoćom korak po korak

Prijavi se na Newsletter

Ne propusti informacije o radionicama, blogu i ostalim super savjetima!

Let's grow together 🙂

error: Content is protected !!